قضـاوت نکن
 
بچه های دانشگاه غیر انتفاعی زرندیه -
دنيا چيز بدي نيست چيز كمي است....
 
 
جمعه 4 مرداد 1392برچسب:قضـاوت نکن, :: 1:4 ::  نويسنده : احمدی*

هر پرهـیزکار گذشـته ای دارد



 و هر گناهکار آینده ای



 پس ، قضـاوت نکن . . .

 



نظرات شما عزیزان:

maryam*
ساعت11:58---1 شهريور 1392
نچ اونجا درس نخوندم


قبول میشم میام حضوری تشکر میکنم


ممنون جواب دادی


یاحق

پاسخ:

ایشالله...

خواهش میکنم...



maryam*
ساعت10:18---31 مرداد 1392
چاکر شوما بچه زرندیه می باشم
پاسخ: حتما موقعی که دبیرستان بودی تو مدرسه بغلیه ما درس میخوندی درسته عایا؟؟؟!!!


maryam*
ساعت17:10---29 مرداد 1392
به غیر از ازادیش

جاش

استاداش

نحوه تدریسشون

امکاناتش

همش خوبه؟
پاسخ: خب خوده دانشگاش شبیه مدرسه س و همچینم بد نیست. استاداشون که نه یکی نه دو تا اونایی که من داشتم همشون خوب بودن نمره بده باحال و خوب. نحوه ی تدریس هم80 درصد خوب البته از نظر من. امکاناتش: no emkanat شما اهل کدوم شهرید؟؟؟


maryam*
ساعت18:04---28 مرداد 1392
سلام اخوی

بابا این غیرانتفاعی زرندیه خوب هست یا نه؟

ارزش داره توش درس بخونی؟

فقط زود خبر بده مدت انتخاب رشتم نگذره
پاسخ: سلام. دانشگاه کاملا آزاد. همه چیزش خوبه به جز دو تا چیز یکی این که اطلاع رسانی ضعیفه آدمو میکشن تا بگم جواب امتحان کی میاد یا هر خبره دیگه ای. و دانشگاه اصلیش در حال احداثه و معلوم نیست کی احداث بشه و ما تو یه دانشگاه کوچیکه خاکی درس میخونیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ


قصد ازدواج نداریم :D . . . شعار ما در زندگی پاکی و درست زندگی کردن در یک کلام آدم بودن است. خاک شد هرکه بر این خاک زیست ٬ خاک چه داند که در این خاک کیست سرانجام که باید در خاک رفت ٬ خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . چون من ندار بودم عروسک قصه ام پرید! دارا که باشی سارا با پای خودش می آید...! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . تاریخ ایجاد وبلاگ:1391/12/9
باز هم یه هنر جدید یه آهنگ جدید از بچه های دانشگاه
به درخواست دوستان 13 آذر تولد khanoom sogand خـــدایـــا ! خودم را دوست دارم آغوشت چه اتفاقی افتاده دو برادر... محرم ماه محرم قيامت بي حسين غوغا ندارد احساس رضایت اسیر تو که باشم....آزادمـــــ واقعا چرا ؟؟؟؟ |: طنز باحال دلنوشته 99 ســــــکوت طنز(6)دانشجــــــــوو خجسته عید سعید غدیر خم مبارک :D چرا دانشگاه ها رو خارج شهر می سازن؟:| ضـــــد حـــــــال درد داره نه ندارم.... با من قدم بزن ب درکــــ